Christelijke Muziek & Concertagenda

Cookies op Christelijke Concert Agenda

Om u meer service te bieden bij het bezoeken van Christelijke Concert Agenda maakt Christelijke Concert Agenda gebruik van cookies. Dit zijn kleine bestandjes die op uw computer worden gezet, gekoppeld aan het programma waarmee u een website bezoekt (de browser). Wikipedia geeft meer uitleg over cookies.

De cookies die Christelijke Concert Agenda zelf zet, zijn niet-persoonsidentificeerbaar. Cookies van adverteerders kunnen wel persoonsidentificeerbaar zijn, afhankelijk van uw instellingen. Let op: technisch gezien is een bezoek aan Christelijke Concert Agenda niet te verbinden aan een unieke persoon, we weten immers niet wie er echt achter de computer zit, en Christelijke Concert Agenda geeft ook geen gegevens, zoals e-mailadres, door aan derde partijen.

Christelijke Concert Agenda werkt met producten van Google, te weten Google AdSense, Google Analytics, Google Ad Manager, Google Tag Manager en Google Ads. U kunt meer informatie over deze Google-producten (en het uitzetten van deze automatische verzameling) vinden op de "Privacy en voorwaarden"-pagina van Google: Hoe Google gegevens gebruikt.

Christelijke Concert Agenda werkt met gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties, afhankelijk van uw instellingen. Daarvoor gebruikt Christelijke Concert Agenda Google Adsense en Google Ad Manager. Christelijke Concert Agenda heeft beide producten ingesteld op het personaliseren van advertenties, maar u kunt zelf deze personalisatie bij Google uitzetten.

Indien u de advertenties bij Google op niet-personaliseren zet, worden de advertenties op Christelijke Concert Agenda afgestemd op de inhoud die op de Christelijke Concert Agenda-pagina zelf staat, niet op een profilering op basis van persoonsgegevens. Bij gepersonaliseerde advertenties laat Google ook advertenties zien waarin u geïnteresseerd zou kunnen zijn. Dit is dan gebaseerd op uw bezoeken aan andere websites, uw zoekopdrachten in Google etc.

Christelijke Concert Agenda gebruikt Google Analytics. Christelijke Concert Agenda heeft Google Analytics zo ingesteld dat uw IP-adres geanonimiseerd wordt, overeenkomstig de handleiding privacyvriendelijk instellen van Google Analytics.

Christelijke Concert Agenda is ervan overtuigd dat het gebruik van cookies zoals dat nu op Christelijke Concert Agenda gebeurt, geen schade toebrengt, en bijdraagt aan het voor u gratis kunnen produceren van al deze informatie. Al deze technische gegevens worden niet herleid of gekoppeld aan naar personen te herleiden gegevens. Ook op deze pagina staan meer tips hoe u het gebruik van deze cookies kunt voorkomen.

Lees hiervoor ook: Programmabeleid voor platforms van Google.

Wanneer gebruikt Christelijke Concert Agenda commerciële cookies?

U kunt gratis gebruik maken van de informatie en artikelen op Christelijke Concert Agenda. Vanaf november 2005 biedt Christelijke Concert Agenda een compleet concertaanbod, artikelen, recensies en interviews. Een team van redacteuren en journalisten is hier druk mee. Christelijke Concert Agenda verdient het geld voor dit werk met reclame, onder meer op de volgende manieren:

  1. Bannercampagnes die voor u relevant kunnen zijn, verkocht door Christelijke Concert Agenda zelf (wel/niet-persoonsidentificeerbare cookies gebruikt);
  2. Bannercampagnes die voor u relevant kunnen zijn, verkocht door derde partijen (wel/niet-persoonsidentificeerbare cookies gebruikt);
  3. Verbeterde positie in de zoekresultaten (geen cookies gebruikt);
  4. Verkochte reportages (geen cookies gebruikt);
  5. Kleine stukjes tekst die u informeren (tekstlinks) (geen cookies gebruikt);
  6. Artikelen in de nieuwsbrief (geen cookies gebruikt);

Voor de duidelijkheid: 98% van de inhoud op Christelijke Concert Agenda is geen reclame, maar geeft informatie over wat er te doen is.

Remarketing

Om u op andere momenten ook voor Christelijke Concert Agenda te interesseren, kan het zijn dat u op een andere website een banner van Christelijke Concert Agenda tegenkomt. Dat kan gebeuren zodra u Christelijke Concert Agenda een keer hebt bezocht. Als u later in niet-anonieme modus weer rondkijkt op Internet, kan het zijn dat u een advertentie van Christelijke Concert Agenda tegenkomt. Om dit mogelijk te maken werkt Christelijke Concert Agenda met 'remarketing'-technieken: met een cookie wordt vastgelegd dat u Christelijke Concert Agenda hebt bezocht. Het advertentienetwerk (Google Ads) dat voor Christelijke Concert Agenda advertenties plaatst, ziet dat u Christelijke Concert Agenda heeft bezocht en berekent dan of het interessant zou kunnen zijn dat u een advertentie van Christelijke Concert Agenda te zien krijgt.

Reclamecampagnes op Christelijke Concert Agenda

Christelijke Concert Agenda voert voor haar klanten bannercampagnes uit en gebruikt voor deze reclamecampagnes eigen software. Voor het meten van het aantal vertoningen gebruikt Christelijke Concert Agenda het programma Google Analytics. Deze software zet cookies neer om te bepalen hoe vaak een banner is vertoond en verzamelt geanonimiseerde verkeersgegevens. Sommige banners willen we bijvoorbeeld maar tweemaal laten zien aan één bezoeker, dat kunnen we op deze manier regelen. Daarmee zorgt Christelijke Concert Agenda dat een adverteerder zoveel mogelijk mensen bereikt, met een beperkt aantal vertoningen van een banner (dus tegen minder kosten).

Reclamecampagnes via derde partijen

Voor de onverkochte bannerposities schakelt Christelijke Concert Agenda Google Adsense in. Google Adsense is zelf een advertentienetwerk met eigen klanten maar schakelt ook weer mediabureaus en andere advertentienetwerken in. Deze bedrijven gebruiken cookies om uw voorkeuren bij te houden.

Bijvoorbeeld de volgende partijen plaatsen cookies voor reclamedoeleinden:

  1. criteo: een advertentienetwerk. Adverteerders kunnen 'real-time' bieden op een advertentieplek, en/of houden bij of een advertentie nog eens getoond zou moeten worden: bekijk welke netwerken advertenties op u aanpassen en uitschrijven;
  2. xandr: een advertentienetwerk. Adverteerders kunnen 'real-time' bieden op een advertentieplek. De hoogste bieder wint: Xandr privacy center.

Bij Google kunt u zelf deze personalisatie bij Google uitzetten. Let op: u moet dit per computer en browser apart instellen, tenzij u een gebruikersaccount bij Google heeft. In dat gebruikersaccount kunt u allerlei privacy-zaken instellen.

Wat is remarketing?

Christelijke Concert Agenda kan remarketing technieken gebruiken. Zo kunnen we bijvoorbeeld op Google adverteren, en laten we u als eerdere bezoeker van Christelijke Concert Agenda eerder een advertentie zien dan een willekeurig ander iemand.

Wat is 'remarketing'? Daarmee krijgt u advertenties over zaken waar u zich eerder over hebt geïnformeerd, bijvoorbeeld doordat u een andere website heeft bezocht. U krijgt dus advertenties te zien die op uw vermeende interesses gebaseerd zijn. Dat gebeurt via advertentienetwerken. Google gebruikt daarvoor een geheel eigen Google Ad Manager-installatie. U kunt zich op de afmeldingspagina van Google afmelden voor deze functionaliteit.

Remarketing gaat over 'uw vermeende interesses': als u zojuist thuis komt, achter uw pc gaat zitten en gaat surfen op Internet, krijgt u misschien advertenties te zien waar u helemaal niets mee heeft. Dat kan bijvoorbeeld gebeuren als net daarvoor iemand anders achter dezelfde PC iets heeft opgezocht op Internet. Het gaat dus feitelijk niet over 'uw interesses', maar over de 'interesses van de gebruikers van deze PC/browser-combinatie'. Tenzij u ingelogd bent bij bijvoorbeeld een Google-account, als Google-gebruiker: dan weet Google meer over dit account en stelt daarop de advertenties samen.

Christelijke Concert Agenda geeft haar advertentiepartners toestemming voor remarketing. Deze advertentiepartners zoals Google houden zich weer aan uw instellingen. Aan-/afmelden bij Google.

Op Christelijke Concert Agenda worden aan de website gerelateerde advertenties weergegeven (automatisch geplaatste advertenties, door de inhoud van de site te scannen, en advertenties die direct bij Christelijke Concert Agenda zijn ingekocht) en, op basis van uw instellingen, al of niet gepersonaliseerde advertenties.

Wanneer gebruikt Christelijke Concert Agenda nog meer cookies?

Christelijke Concert Agenda gebruikt ook cookies om uw voorkeuren bij te houden, zodat u niet steeds opnieuw dingen hoeft in te voeren. Bijvoorbeeld het 'geavanceerde zoeken', waarbij u diverse extra opties kunt meegeven.

Van Google Analytics gebruikt Christelijke Concert Agenda de niet-persoonsidentificeerbare mogelijkheden.

U kunt het gebruik van Google Analytics uit- en inschakelen via deze link.

Wanneer gebruikt Christelijke Concert Agenda cookies van sociale media?

Veel mensen gebruiken Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, YouTube of andere sociale media.

Christelijke Concert Agenda laadt geen specifieke codes (zoals de 'Facebookpixel') in van deze sociale netwerken. Daarom vindt u ook geen standaard 'Deel'-knoppen op Christelijke Concert Agenda. De sociale media leveren die softwarecode en houden zo het bezoek op andere websites in de gaten.

De diverse sociale media hebben eigen verklaringen over cookies: Facebook, Twitter, YouTube en Pinterest. Let op dat deze verklaringen regelmatig kunnen wijzigen.

Hoe kunt u uw cookies wissen?

U kunt cookies op elk moment wissen. Hoe dat moet is afhankelijk van het programma wat u gebruikt, de 'browser'. De instructies per browser vindt u hieronder:

Hoe kunt u het gebruik van cookies uitschakelen?

U kunt bij Christelijke Concert Agenda het gebruik van cookies niet uitschakelen, tenzij expliciet via uw browser. Christelijke Concert Agenda gebruikt zelf geen cookies, behalve voor het bijhouden van uw website-voorkeuren. Als u cookies uitschakelt, zal dat deel van Christelijke Concert Agenda niet goed werken. Toch kunt u nog informatie op Christelijke Concert Agenda vinden. Zoals bovenstaand uitgelegd, gebruikt Christelijke Concert Agenda zelf slechts beperkt cookies.

U kunt Google Analytics uitschakelen via het volgende stukje software wat door Google Analytics beschikbaar wordt gesteld. Dat stukje software dient u te downloaden en te installeren in de browser. Download 'Google Analytics uitzet software'.

U kunt advertentiepersonalisatie van Google uit- en inschakelen via de volgende pagina: Google advertentiepersonalisatie in-/uitschakelen.

Diverse mediabureaus hebben zich verenigd in organisaties, die de mogelijkheid bieden cookies aan- of uit te zetten. Let wel, dat gaat steeds per computer en per browser. Als u meerdere browsers gebruikt en meerdere computers, moet u wel het een en ander instellen. En, zodra u uw voorkeuren heeft ingesteld, dient u uw cookies niet meer te wissen, want uw voorkeuren worden ook via cookies bewaard. Met gewiste cookies wist u ook uw voorkeuren!